Metron.cz
On-line formuláře
Návody

Časté dotazy na naši technickou linku

Aneb první kroky co doma zkusit a ve většině případů snadno vyřešit vlastními silami.
  • Nefunguje Wi-Fi
    Ujistěte se, že má napájení (svítí LEDky) a zda jsou všechny kabely správně docvaknuté a neporušené (nepřekousané od domácích mazlíčků).
    Další krok můžete zkusit Wi-Fi odpojit na 30s od napájení a poté opět připojit. Cca do minuty opět naběhne a mělo by vše fungovat.

  • Někdy vypadává signál Wi-Fi
    Zkuste Wi-Fi odpojit na 30s od napájení a poté opět připojit. Cca do minuty opět naběhne a mělo by vše fungovat.

    Problém také nastává v panelových domech, kdy je na malém prostoru spousta jiných Wi-Fi přístrojů, které se mohou navzájem ovlivňovat a zarušovat. Jejich vypnutím a opětovným zapnutím se také přeladí na jiný kanál a nějakou dobu mohou bez problémů fungovat.

    Dále si je třeba uvědomit, že se jedná o elektronické zařízení které technicky zastarává. Takže u zařízení starších 2 a více roků nezbývá ve většině případů než pořídit nový přístroj.

  • Nedosahuji vámi garantovaných rychlostí internetu
    V prvé řadě je třeba ověřit zda neběží na pozadí vašeho PC nějaké stahování, aktualizace systému, které by měření zkreslilo.
    Dále připojte počítač kabelem přímo do naší zásuvky Metron (zpravidla bývá u vchodu do bytu u jističů) a znovu zkuste měření rychlosti. Je-li napřímo vše v pořádku, bude na vině vedení nebo zařízení, které máte mezi naší zásuvkou a PC (Wi-Fi router, switch, atd.).


Nepodaří-li se Vám ani přes tyto pokusy vyřešit problém, neváhejte nás kontaktovat na naší bezplatné zákaznické lince 800 40 80 80, kde si s naším technikem domluvíte kontrolu Vaší přípojky.
Copyright © 2010- by TRINITY CZECH REPUBLIC, s.r.o.