Časté dotazy na naši technickou linku
Aneb první kroky co doma zkusit a ve většině případů snadno vyřešit vlastními silami.
- Nefunguje Wi-Fi
Ujistěte se, že má napájení (svítí LEDky) a zda jsou všechny kabely správně docvaknuté a neporušené (nepřekousané od domácích mazlíčků).
Další krok můžete zkusit Wi-Fi odpojit na 30s od napájení a poté opět připojit. Cca do minuty opět naběhne a mělo by vše fungovat.
- Někdy vypadává signál Wi-Fi
Zkuste Wi-Fi odpojit na 30s od napájení a poté opět připojit. Cca do minuty opět naběhne a mělo by vše fungovat.
Problém také nastává v panelových domech, kdy je na malém prostoru spousta jiných Wi-Fi přístrojů, které se mohou navzájem ovlivňovat a zarušovat.
Jejich vypnutím a opětovným zapnutím se také přeladí na jiný kanál a nějakou dobu mohou bez problémů fungovat.
Dále si je třeba uvědomit, že se jedná o elektronické zařízení které technicky zastarává.
Takže u zařízení starších 4 a více roků nezbývá ve většině případů než pořídit nový přístroj.
- Nedosahuji vámi garantovaných rychlostí internetu
V prvé řadě je třeba ověřit zda neběží na pozadí vašeho PC nějaké stahování, aktualizace systému, které by měření zkreslilo.
Dále připojte počítač kabelem přímo do naší zásuvky Metron (zpravidla bývá u vchodu do bytu u jističů) a znovu zkuste měření rychlosti.
Je-li napřímo vše v pořádku, bude na vině vedení nebo zařízení, které máte mezi naší zásuvkou a PC (Wi-Fi router, switch, atd.).
- Pořád platí, že nejlepší připojení je kabelem.
Je dobré na to myslet při plánování domácí sítě, zvláště pak při rekonstrukci bytu.
Nepodaří-li se Vám ani přes tyto pokusy vyřešit problém, neváhejte nás kontaktovat na naší bezplatné zákaznické lince
800 40 80 80, kde si s naším technikem domluvíte kontrolu Vaší přípojky.
Copyright © 2010- by TRINITY CZECH REPUBLIC, s.r.o.